עבודות.קום

יום שני, 8 בפברואר 2010

אימון עסקי

עולם העסקים משווע ליעילות והתפתחות ארגונית ועסקית מוצלחת. אימון עסקי בא לעשות את העבודה.
תחום האימון העסקי בא למעשה ליצור מצב שבו ארגון או עסק יצאו מקושי שהם נמצאים בו, בין אם הוא כלכלי או קשור לכוח אדם, ובין אם הוא ניתן כיעוץ לעסק שנמצא בתחילת הקמה.

עבודות אקדמאיות העוסקות בנושא אימון עסקי, יציגו כיצד אימון העסקי עשוי להיות הדרך הקלה, המהירה והפשוטה ביותר להשגת המטרות והיעדים של הארגון.
במסגרת עבודת הסמינריון מוצגים המכשולים האפשריים שעומדים בפני הארגון ככלל, ובפני המנהלים אותו בפרט, ומוצגים רעיונות אפשריים להתמודד עימם. באמצעות האימון ניתן לזהות מה מונע את ההתקדמות העסקית ולפתח את היכולות הניהוליות של אלו שמובילים אותו ועומדים בראשו.
עוד תוצג בעבודת הסמינריון זווית הראייה על כיצד אימון עסקי יכול לסייע במצבים עסקיים שונים כגון: עזרה לבעלי עסק עצמאי, רה - אורגניזציה של ארגון ותיק וייעול תהליכי העבודה המיושנים שלו, הגדלת רווחים ומיצוי פוטנציאל החברה והעובדים בה ועידוד ופיתוח למנהיגות נכונה וטובה של מנהלי הארגון ואף העובדים שתחתיהם בדרגות הניהוליות השונות.

בעבודות בתחום אימון עסקי, ניתן לבחור ארגון או חברה מוכרים בשוק ולבצע מחקר על הניהול בו לפני שבוצע בו אימון עסקי ולאחר מכן. על עבודת הסמינריון לכלול סקירה של מכשולים נפוצים שעמדו בפני מנהלי הארגון. לדוג': אי הצבת מטרות אישיות מספיקות, חשש מכישלון בהשקעה, פרפקציוניזם מוגזם, הבנה והכרה כי אין תמיד שליטה על המצב וכו'.
בעבודות יינתן גם הפתרון למכשולים הללו וכיצד, אם בכלל, השפיע האימון לטובה על התהליכים על משאבי האנוש ועל ניהול החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה