עבודות.קום

יום שישי, 18 ביוני 2010

עבודות בפרסום

עולם הפרסום שופע רעיונות יצירתיים, פשוטים ומורכבים הבאים לשווק ולהביא לידיעת קהל הצרכנים מוצרים, שירותים ואירועים שונים.
לימודי פרסום נערכים במסגרת לימודי תקשורת ולימודי מנהל עסקים באקדמיה, וכן במסגרות של קורסים וסדנאות עצמאיים. עבודות מחקר רבות מסוגים שונים מוגשות במהלך לימודים אלו כגון: עבודות פרו - סמינריון ועבודות סמינריון לתואר ראשון ועבודות סמינריון לתואר שני.

פרסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד על ידי אמצעי המדיה השונים שמאפשרים לו במה לכך. על ידי פרסום מתממשת המטרה להעברת מסרים שונים לסוגים מגוונים של קהלי יעד. מטרת הפרסום היא ליידע, להזכיר ולשכנע את אותם קהלי יעד מהו סוג השירות או המוצר הקיים ובמה הוא יכול להיות יעיל עבורו.

עבודות אקדמיות בפרסום יעסקו, בין היתר, בהשפעתו של הפרסום על קהל היעד, אמצעים שונים להפיכת פרסום לאפקטיבי והאספקטים השונים של הפרסום כמו: יחסי ציבור, קידום מכירות, שיווק ועוד.
עבודות לדוגמא: גישות ושיטות פרסום שונות של מוצר לבני נוער - עבודה אקדמית שהמחקר בה יתמקד במוצר מסוים לבני נוער, כמו למשל מוצרי היגיינה לבנות נוער וכיצד הפרסום שלו בא לידי ביטוי באמצעי המדיה השונים. במסגרת העבודה ייבדקו גישות שונות לפרסום המוצר בקרב בנות הנוער ומה עומד מאחוריהן. כמו כן, המחקר יציג כיצד פרסום המוצר מאפשר יצירת רצון בקרב קהל היעד לרכישת המוצר תוך ניסיון לפתח בו צרכים של אושר וסיפוק, בהנחה והמוצר יהיה ברשותו.
בעבודות אקדמאיות בפרסום ניתן גם לערוך השוואה ביו אופי הפרסום בין המדיה הכתובה לבין אופי הפרסום במדיה משודרת. בנוסף, ישנה אפשרות לכתוב עבודה שתעסוק בשיטות פרסום בתרבויות שונות אחת מן השנייה. דוגמא לעבודת מחקר בנושא זה: הפרסום בתרבות המזרח - יפן לעומת הפרסום בתרבות המערב - ישראל. העבודה תעסוק בשאלת המחקר, האם קיים שוני בפרסומות ביפן לעומת הפרסומות בישראל על פי פרמטרים של אמוציות, אקסטרווגנטיות, מסרים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה