עבודות.קום

יום שבת, 3 באפריל 2010

יפן

רובנו מכירים אותה כ"ארץ השמש העולה", היא ממוקמת במזרח הרחוק ומביאה לעולם את החידושים הטכנולוגיים המרהיבים והמורכבים ביותר. יפן היא מדינה מתועשת ומפותחת מאד ונדמה שאין עוד בעולם מדינה שמייצרת לעצמה ולעולם כל כך הרבה חידושים והפתעות, יחד עם שמירה של תרבות ומסורת מיוחדת ועתיקת יומין.
במסגרת לימודי מזרח אסיה באקדמיה, נלמדת גם יפן ותרבותה ומוגשות עבודות אקדמאיות מסוגים שונים העוסקות בתחומי חיים רבים שלה. במהלך הלימודים על הסטודנטים לכתוב עבודות לתואר ראשון ושני שיכללו, מלבד עבודות מחקר רגילות במסגרת קורסים על יפן, גם עבודות פרו - סמינריון, עבודות סמינריון, ועבודות לתואר שני עם תזה ודוקטורט.
מכיוון שמדובר במדינה עם היסטוריה ענפה, ניתן לכתוב מגוון רחב של עבודות שיהוו נושאים לעבודות מחקר. בכתיבת עבודות על ההיסטוריה הפוליטית והמדינית של יפן ניתן לבחור תקופה מסוימת ובעלת משמעות מבחינת ציון דרך בהיסטוריה, שיצרה שינוי או השפעה משמעותית במדינה בעקבותיה. עבודות שיעסקו בהיסטוריה של יפן יכולות להתייחס לתקופות מהמאה ה 5 וה 6 לספירה, דרך ימי הביניים ועד ימינו אנו, בהיסטוריה המודרנית של יפן.
בעבודות על יפן שיתייחסו לכל הנושא הפוליטי והממשלתי במדינה, ניתן להתייחס לשושלות הקיסרות השונות של יפן וכמו כן למבנה הפרלמנט היפני בימינו ואופי השלטון. עבודות על פוליטיקה ומדינה ביפן יכולות גם להתמקד בתקופות שונות בהיסטוריה של השלטון ולא רק במה שמתרחש בימינו.
ניתן לכתוב עבודות על יפן בכל מה שנוגע לאמנויות יפניות כמו סוגים שונים של אמנויות תיאטרון יפני, משמעויותיו, מקורותיו והתפתחותו עם השנים.
בתחום הכלכלה היפנית, קיימים נושאים רבים למחקר, וזאת, בין היתר, מכיוון שהכלכלה היפנית היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, אחרי ארה"ב. ניתן לכתוב עבודות על שיתופי פעולה כלכליים שיש ליפן בעולם, על הסיבות להצלחת הכלכלה היפנית, על תרומת הכלכלה היפנית ליציבות הכלכלית בעולם, במיוחד בימי המיתון והמשבר הכלכלי העולמי האחרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה