עבודות.קום

יום שני, 26 באפריל 2010

מזרח אסיה

הלימודים האקדמיים כוללים כתיבת עבודות מחקר, כאשר במהלך הלימודים נדרשים הסטודנטים לערוך עבודות מסכמות (בקורסים), עבודות פרו - סמינריון, עבודות סמינריון, עבודות מחקר לתואר ראשון ושני ודוקטורט.

בעבודות אקדמיות בתחום מזרח אסיה יתבצע מחקר אקדמי בכל הנושאים הנוגעים לאזור הגיאוגרפי הכולל מדינות כגון: סין, יפן, הונג קונג, טאיוון ועוד. בעבודות אקדמיות שיעסקו במזרח אסיה, ניתן לבחור מדינה אחת או יותר ולבחון היבטים שונים בתרבויות אלו כגון: פילוסופיה, פוליטיקה, חברה, תרבות ועוד. לכל מדינה ומדינה במזרח אסיה אפיון וייחוד תרבותי משלה ולכן מגוון הנושאים שניתן לבצע עליהם מחקר בכתיבת עבודה אקדמית הוא רב.
מלבד כתיבה של עבודות על מאפיינים תרבותיים, ניתן לעסוק בהיסטוריה, הקדומה והמודרנית, של האיזור ושל המדינות השוכנות בו. לדוגמא, ניתן לערוך עבודת סמינריון בתחום ההיסטוריה של מזרח אסיה שתעסוק בגורמים למדיניות האימפריאליסטית של יפן הקיסרית בסוף המאה ה-19. עבודה בנושא זה תעסוק בהתפתחות של האימפריאליזם היפני, הסיבות והמניעים לכך ומה הייתה השפעתו על המדינה ואזרחי יפן. כמו כן, ניתן לבחון בעבודה זו את ההשפעה של תקופה זו על ההתפתחות התעשייתית המואצת של יפן בתחילת המאה ה-20.
עבודה נוספת על ההיסטוריה של מזרח אסיה יכולה לעסוק במדיניות יפן כלפי המזרח התיכון תוך התייחסות לאינטרסים כלכליים ובראשם הנפט. בעבודה ייבחנו אותם אינטרסים ומה השפעתה על המדיניות היפנית בנוגע למצב המדיני והבטחוני במזרח התיכון.
עבודות נוספות על תרבות מזרח אסיה יכולות להיכתב על נושאים כגון: המיתולוגיה של בריאת האדם במזרח הרחוק, דמות האישה היפנית כאם בתקופה המודרנית לעומת תקופות קדומות יותר וכו'.
בכתיבת העבודות האקדמיות יש להיעזר בספרות מחקר רבה ובמאמרים היסטוריים שיתנו תוקף ומידע למחקר התיאורטי וההיסטורי המוצג בעבודות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה